PORADY

BUDOWANIE WŁASNEJ MARKI RECEPTĄ NA SUKCES

Tak właśnie. Budowanie własnej marki jest bardzo istotną rzeczą – klient kupuje Ciebie, a nie produkt/usługę. Jeżeli staniesz się dla niego autorytetem, specjalistą jakich mało, a dodatkowo przyjacielem, któremu może zaufać, wtedy rodzi się najlepsza forma marketingu relacyjnego.

Co zrobić, aby osiągnąć ten etap? Musisz przede wszystkim pamiętać o kilku zasadach, bez których nie jest to możliwe:

  • nigdy nie polecaj produktów/usług o wątpliwej jakości
  • nie wiąż się z produktami/usługami, które wywołują złe emocje
  • staraj się zawsze rozwiązywać problem klienta
  • jeżeli sam nie jesteś w stanie pomóc odsyłaj do osób, które „dadzą radę”
  • traktuj innych tak jak sam chciałbyś być traktowany

Zadowolony z Twoich produktów/usług klient wróci i przyprowadzi kilku kolejnych. Jeżeli sprzedajesz „pozytywne emocje” budujesz lojalność i zaufanie odbiorców.

Musisz również pamiętać, że wszystko co robisz musisz robić z pasją.

pasja/umiejętność + użyteczność = sukces

Ludzie to wyczuwają i jeżeli robisz coś z miną „jestem tutaj za karę” to nie myśl, że będą chcieli kupować Twoje produkty czy usługi. To samo dzieje się kiedy marudzisz, narzekasz i płaczesz jak bardzo jest Ci źle… Nie o to chodzi, żeby nie mówić o swoich problemach, bo każdy człowiek je posiada, ale chodzi o to, by nie były na pierwszym planie.

Aby stać się autorytetem sam musisz błyszczeć przykładem. Jeżeli jestem specjalistką ds. marketingu, to mój marketing musi być sprawdzony, poprawny, spójny, etyczny i zrozumiały, a przede wszystkim skuteczny. Jeżeli marketing, który stosuję u mnie, by nie działał, to nie mogłabym polecać go innym. Jeżeli sama nie osiągnęłabym sukcesu dzięki jego stosowaniu, nie posiadałabym odpowiedniej wiedzy i doświadczenia nie mogłabym doradzać innym. Wszystko co robię, robię z pasją. Moje projekty są owocem miłości do marketingu i branży medical&beauty.

Więc na przykład: jeżeli prowadzisz gabinet kosmetyczny to musisz w nim być specjalistką i autorytetem. Wszystkie zabiegi, które oferujesz muszą być sprawdzone, muszą przynosić klientowi oczekiwany przez niego efekt, produkty na których pracujesz muszą być dobrej jakości, a Ty musisz błyszczeć przykładem.

ZAPAMIĘTAJ: WSZYSTKO CO ROBISZ, RÓB Z PASJĄ – TO DA CI 100% GWARANCJĘ SUKCESU. 

To by było tyle na dzisiaj – niebawem kolejny artykuł, więc śledźcie na bieżąco!

Pozdrawiam,

Edyta Babula