PORADY

CZY WIECIE, ŻE SZCZĘŚLIWY KLIENT SZYBCIEJ PODEJMUJE DECYZJE O ZAKUPIE?

Czy wiecie, że szczęśliwy klient kupuje więcej i częściej??
Może to dziwne, ale prawdziwe! Zapytacie mnie pewnie „Jak klientka ma być szczęśliwa, skoro ma problem z rozstępami, a wakacje za pasem?”, albo „Jak spowodować, żeby klientka ze zmarszczkami, czy przebarwieniami nagle poczuła się szczęśliwa??”. Z pozoru wydaje się to trudne, ale tak na prawdę jest proste, jak bułka z masłem!
Co podnosi poziom endorfin?
– dobra kawa i pyszne ciacho! Częstując klientkę pysznościami, kiedy oczekuje na zabieg, spowoduje u niej wzrost poziomu endorfin i budowanie trwałych relacji z Tobą i Twoim gabinetem
– wiadomość, że problemy da się zlikwidować w Twoim gabinecie
– pierwsze efekty po zabiegu
– rozwiązanie problemu, np. odbudowa pazurka, „naprawienie” brwi, usunięcie paskudnego tatuażu, itd.
Jeżeli zabieg jest skuteczny, a dzięki temu klientka jest szczęśliwa, możesz śmiało podjąć dalszą sprzedaż… produktów do pielęgnacji domowej! Dla podtrzymania efektów zabiegu i dalszego uszczęśliwiania
Co jeszcze buduje poziom zadowolenia w klientach?
– dostępność produktów i usług
– dostępność terminów (wbrew pozorom, każdy termin jest dobry, wystarczy go tylko przedstawić w odpowiednim świetle – siła perswazji)
– OBSŁUGA KLIENTA!
– wygląd gabinetu
– nastrój panujący w gabinecie (muzyka, oświetlenie, świece, itp.)
– ZAPACH (aromamarketing). Siła zapachu jest olbrzymia – zwróćcie uwagę na zapachy w sklepach Stradivarius, Zara, czy Pull&Bear. A jak przechodzisz obok piekarni? Pyszne, świeże, pachnące na pół kilometra bułeczki same się sprzedają!
ZADANIE NA DZISIAJ: Spróbuj przeanalizować wymienione przeze mnie aspekty oraz poziom zadowolenia Twoich klientów