PORADY

IDEALNA OFERTA – STWÓRZ JĄ SAMA!

Ostatnio dużo osób pyta w grupach w jaki sposób zbudować dobrą ofertę gabinetu. Ofertę, która przyniesie dużo zadowolonych klientów, a gabinetowi odpowiednie zyski.
Odpowiedzi jest wiele – jedni skupiają się na zabiegach podstawowych, które muszą się w niej znaleźć. Ja zaś chcę Wam w punktach wypisać, co na pewno trzeba zrobić tworząc ofertę zabiegową:
1. Sprawdź w internecie ile gabinetów znajduje się w otoczeniu i przejrzyj ich ofertę – ale nie po to, aby ich kopiować, ale żeby wybrać zabiegi, których nie ma.
2. Zastanów się, co najbardziej lubisz robić, w czym jesteś najlepsza i niech to będzie zabieg no.1 w Twoim gabinecie. Następnie wypisz sobie firmy/marki, które mają produkty do tego zabiegu i na początek wybierz te, które dają mega efekt, a nie zarżną Cię cenowo.
3. Ustal sobie jaki byłby idealny klient Twojego gabinetu – jaka klasa społeczna, widełki zarobkowe, cechy charakteru, marzenia/aspiracje – dzięki temu będziesz mogła w łatwy sposób ustalić działania marketingowe, aby takiego klienta znaleźć i łatwo dopasować resztę zabiegów.
4. Pamiętaj, aby menu nie było zbyt obszerne, bo wydasz mnóstwo pieniędzy na produkty, a nie będziesz w stanie wypromować wszystkich zabiegów na raz i klientki dostaną oczopląsu.
5. Menu na początek ma zapewnić dobry start gabinetowi, zdobyć pierwszych klientów, musi być dopasowane do różnych kategorii wiekowych i podstawowych problemów Twoich klientek. Oczywiście musi zawierać sztandarowy zabieg, dzięki któremu Twój gabinet zabłyśnie na lokalnym rynku. Kolejne zabiegi dodaj lub zamieniaj na podstawie rozmów/ankiet z klientkami.
PAMIĘTAJ: nie musisz mieć wszystkiego – grunt to specjalizacja!