OFERTA

DORADZTWO MARKETINGOWE

– porady z dziedziny marketingu i reklamy
– udział w „burzy mózgów”
– analiza działań marketingowo-reklamowych i ocena ich poprawności
– udostępnianie gotowych rozwiązań marketingowych


ORGANIZACJA WYDARZEŃ

od planowania, przez realizację, aż po obsługę wydarzenia

– organizacja kongresów i targów kosmetycznych,
– organizacja szkoleń produktowych
– organizacja imprez firmowych


MARKETING, REKLAMA, PUBLIC RELATIONS

zrobię za Ciebie wszystko, co związane jest z promocją, reklamą i komunikacją z rynkiem

– opieka i doradztwo marketingowe dla firm związanych z branżą beauty,
– opracowywanie kampanii reklamowych i strategii marketingowych,
– tworzenie i opieka nad stronami www,
– prowadzenie fanpage na portalach Facebook, Twitter i Google+
– SEO, SEM


PRODUCT AND BRAND MARKETING

sprawię, że Twój produkt/marka w szybkim czasie staną się rozpoznawalne na polskim rynku kosmetycznym

– wdrażanie na rynek nowych produktów i marek
– opracowywanie i realizacja spersonalizowanych planów strategicznych, marketingowych i reklamowych
– tworzenie i realizacja badań marketingowych (badania rynku, badania produktu, badania branży, etc.)
– organizacja i przygotowywanie struktur handlowców i szkoleniowców


SZKOLENIA MARKETINGOWE

– marketing internetowy i social media
– marketing w praktyce
– organizacja wydarzeń
– budowanie wizerunku


WSPARCIE SPRZEDAŻY

– szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta
– szkolenia motywacyjne
– pomoc w tworzeniu ofert skutecznie sprzedających


AUDYT MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA

– analiza otoczenia firmy – dowiesz się, kim są twoi klienci, czyli do jakiej grupy społeczeństwa można ich zakwalifikować; poznasz swoją konkurencję, otrzymasz informacje o kanałach dystrybucji, a także o organizacjach branżowych

– analiza realizowanej strategii marketingowej – cele i misję firmy, a także jej wizję. Ważne są również cele strategiczne oraz to, w jaki sposób są one osiągane;

– analiza organizacji marketingowych i sprzedażowych – w każdej firmie jest osoba (lub zespół osób), która zajmuje się działaniami marketingowymi. Jeżeli tych osób jest więcej, istotna jest komunikacja i porozumienie między nimi oraz to, czy każdy zna swoje obowiązki i odpowiednio się z nich wywiązuje;

– audyt systemów marketingowych – monitoring i kontrolę podejmowanych działań związanych z marketingiem i sprzedażą;

– analiza efektywności działań – wszystkie strategie są wdrażane w konkretnym celu. Czy ten cel został zrealizowany, dowiemy się poprzez audyt marketingowy. To jeden z ważniejszych obszarów, jakie są badane podczas audytu;

– analiza SWOT – mocne i słabe strony firmy, które warto znać, aby wykorzystać zalety i wyeliminować wady. W ten sposób zwiększamy swoje szanse na powodzenie;

– wnioski – podsumowanie całego audytu marketingowego. Często zawierają one propozycje specjalistów, w jaki sposób można usprawnić funkcjonowanie firmy i co zrobić, aby nasza kampania marketingowa była jeszcze skuteczniejsza.