PORADY

SPRZEDAŻ DOSKONAŁA? TAK, TO MOŻLIWE!

Czym jest sprzedaż doskonała? MALOWANIEM OBRAZÓW W GŁOWIE KLIENTA. Przedstawieniem produktu lub usługi w taki sposób, aby klient czuł, że już jest w posiadaniu tego, co mu oferujemy…. i najważniejsze: żeby nie chciał się z tą wizją rozstać! 
Sprzedaż powinna odbywać się na kilku płaszczyznach:
– internet (strona www., social media, blog, sklep internetowy)
– materiały reklamowe
– rozmowa telefoniczna
– wizyta w gabinecie
Zapytacie mnie jak to jest możliwe? Jak sprzedać produkt/usługę stroną www, ulotką, czy inną formą marketingowo-reklamową? A jak myślicie: po co zostały stworzone narzędzia reklamy i marketingu? No chyba nie po to, żeby firma mogła zbierać faktury kosztowe?? 
Dlatego marketing i reklama powinny być dobrze przemyślane, spójne, pro sprzedażowe i ich potencjał powinien być wykorzystany w 100%! Jeżeli klient trafi na naszą stronę, czy otrzyma naszą ulotkę, to podczas rozmowy telefonicznej, czy wizyty klienta w gabinecie, finalizacja (czyli zamknięcie) sprzedaży powinno być już czystą formalnością.
Najłatwiejszą sprzedażą powinna być sprzedaż bezpośrednia, czyli moment, w którym klient już z nami rozmawia – gdy czyta lub ogląda nie wchodzi z nami w interakcję, więc nie jesteśmy w stanie niczego dopowiedzieć, czy chociażby zbić obiekcji. Dlatego tak istotne jest przygotowanie do rozmowy: musimy znać naszą ofertę na wylot, znać ceny oraz (NAJWAŻNIEJSZE!) musimy w nią wierzyć. Jeżeli nie wierzysz w produkt lub usługę, to nigdy jej nie sprzedasz (no chyba, że trafisz na mało asertywnego klienta, a takich jest niewielu).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu, reklamy i sprzedaży zapraszam Cię na jedno z moich szkoleń!