SZKOLENIA

ORGANIZACJA WYDARZEŃ I PRZYGOTOWANIE FIRMY DO UDZIAŁU W WYDARZENIACH

wydarzenia

Czy wiesz, że po każdym wydarzeniu w swoim gabinecie możesz zdobyć 20 nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż usług i produktów? Dobrze zorganizowane wydarzenie to wspaniała okazja do zaprezentowania najlepszych zabiegów, nowości produktowych i zbudowania własnej marki!

Serdecznie zapraszam na szkolenie, dzięki któremu dowiesz się:
– jak zaplanować i zorganizować wydarzenie w swoim gabinecie
– jak ustalić budżet i pozyskać partnerów
– jak wypromować wydarzenie w sieci oraz na rynku lokalnym
– jak dzięki wydarzeniom zdobyć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż produktów/usług
Jeżeli chcesz poznać tajniki organizacji wydarzeń i szybko wdrożyć pozyskaną wiedzę w życie serdecznie zapraszam!

PODCZAS SZKOLENIA SAMA NAPISZESZ PLAN WŁASNEGO WYDARZENIA W TWOIM GABINECIE!

ORGANIZACJA WYDARZEŃ I PRZYGOTOWANIE FIRMY DO UDZIAŁU W WYDARZENIACH

Podczas szkolenia przedstawię schemat organizacji wydarzenia w salonie kosmetycznym lub fryzjerskim, dzięki któremu salon zyska nowych klientów, stanie się bardziej rozpoznawalny na lokalnym rynku, wypromuje najlepsze i najskuteczniejsze zabiegi oraz zwiększy sprzedaż produktów i usług. W drugiej części szkolenia opowiem o przygotowaniu firmy do udziału w wydarzeniu zewnętrznym tak, aby udział w evencie był owocny i przyniósł zamierzone korzyści.

CZĘŚĆ PIERWSZA

  1. Planowanie i organizacja eventu w gabinecie 
  • schemat blokowy przygotowania i przeprowadzenia eventu
  • jak zaplanować działania i harmonogram projektu?
  • niezbędny czas do organizacji eventów na przykładzie eventów o różnej wielkości
  • kosztorys imprezy
  1. Scenariusz eventu, a dobór kontrahentów 
  • na co zwracać uwagę przy współpracowaniu z podwykonawcami – umowa z podwykonawcami ( punkty krytyczne ) – sprawdzenie podwykonawcy i negocjacja stawek
  1. Zespół realizujący projekt i podział zadań. 
  • dobór ludzi do zespołu na co zwracać uwagę
  • podział zadań
  • kontrola postępu przygotowań
  1. Narzędzia potrzebne do planowania i monitoringu działań 
  1. Kolejne etapy działania: Partnerzy, Sponsorzy, Patroni Honorowi, Patroni Medialni i Odbiorcy. 
  1. EVENT – działania i zarządzanie w trakcie trwania eventu 
  • przyjazd przed eventem i ostatnie zmiany
  • kontakt z klientem w czasie eventu
  • delegowanie zadań i monitoring
  1. Najczęściej popełniane błędy podczas przygotować i organizacji eventów 
  • na czym zwykle „wykładają się” organizatorzy
  • punkty krytyczne
  • problematyczni uczestnicy

CZĘŚĆ DRUGA

Przygotowanie firmy do udziału w wydarzeniu

  1. Kalkulacja kosztów uczestnictwa 
  • Jak zaplanować budżet firmy, aby nie przeinwestować?
  1. Przygotowanie firmy do udziału w wydarzeniu zewnętrznym (konferencje, targi, eventy lokalne) 
  • etapy przygotowania firmy do udziału w wydarzeniu
  • sprawdzenie możliwości jakie daje organizator
  • założenie celu udziału w evencie 
  1. Planowanie stoiska 
  • jak przygotować stoisko, aby było widoczne, prosprzedażowe i ergonomiczne?
  • rozkład stoiska (strefa aktywna, pasywna i intensywna)
  • wygląd obsługi stoiska
  1. Obsługa stoiska 
  1. Komunikacja i promocja 
  • planowanie działań marketingowych przed wydarzeniem
  • przygotowywanie materiałów reklamowych
  • przygotowanie oferty specjalnej i atrakcji na stoisku
  1. W trakcie wydarzenia 
  • sposób prezentacji produktów i usług
  • komunikacja z klientami
  • oferta specjalna
  • wizytówki i materiały reklamowe
  • konkursy i loterie
  1. Bilans obecności na targach 
  • jak sprawdzić rentowność udziału w wydarzeniu?

TERMINY SZKOLEŃ:
– WARSZAWA 15 stycznia 2016 r.
– KRAKÓW 4 lutego 2017 r.
– WROCŁAW 5 lutego 2017 r.

CENA SZKOLENIA: 900 zł 590 zł od osoby

CZAS SZKOLENIA: 8 godzin
WIELKOŚĆ GRUPY: 20 osób

ZAPISY: biuro@beauty-project.com.pl
W TEMACIE: Szkolenie Organizacja Wydarzeń
W TREŚCI: imię i nazwisko osoby lub osób zapisujących się na szkolenie, dane do faktury

WIĘCEJ INFORMACJI: +48 792 044 002