Uncategorized

MARKETING INTERNETOWY I SOCIAL MEDIA W PRAKTYCE

socialmedia1

Czy wiesz, że możesz promować w internecie własny biznes za 0 zł? Czy wiesz, że Facebook ogranicza zasięg postów, ale można to ominąć w prosty sposób? Czy wiesz, że nie musisz wydawać pieniędzy na pozycjonowanie strony internetowej i możesz pozycjonować ją sama?

Jeśli chcesz poznać tajniki marketingu internetowego oraz social media serdecznie zapraszam Cię na szkolenie, dzięki któremu dowiesz się:
– jak zarządzać social mediami i marketingiem internetowym
– jak bezkosztowo promować i pozycjonować strony www
– jak dzięki stronom www i social mediom sprzedawać produkty.usługi
– gdzie szukać potencjalnych klientów (czyli gdzie znajduje się Twój target)
– w jaki sposób budować własną markę w internecie
Jeżeli chcesz poznać tajniki marketingu internetowego i szybko wdrożyć pozyskaną wiedzę w życie serdecznie zapraszam!

MARKETING INTERNETOWY I SOCIAL MEDIA W PRAKTYCE

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z tajnikami marketingu internetowego, wdrożenie ich w świat social mediów i marketingu digital. Zaprezentuję jak korzystać z narzędzi reklamowych serwisów Facebook, Instagram, Google+, Twitter, YouTube oraz bloga, aby bezkosztowo lub małym nakładem kosztów wypromować biznes w internecie. Pokażę również jak samemu wypozycjonować stronę www lub bloga w internecie.

  1. Marketing internetowy – wprowadzenie. 
  • Dlaczego Internet wyprzedza „stare media”
  • Czym jest Marketing Internetowy
  • Gdzie i w jaki sposób znaleźć potencjalnego klienta?
  1. Elementy składowe marketingu Internetowego 
  • Skuteczne narzędzia e-marketingu – wprowadzenie
  • Popularne narzędzia marketingu Internetowego: AdWords, SEO, E-mail Marketing, Performance Marketing
  1. Pozostałe narzędzia e-marketingu 
  • Reklama typu Display
  • Facebook (sklep + fan page + reklama na facebooku)
  • Google + i Google Maps
  • Blogosfera (Kominek, Antyweb i inni)
  • Platformy RTB jako alternatywa klasycznej reklamy typu display
  • Programy Lead Nurturing (webinary + formularze)
  • Narzędzia klasy marketing automation (E-mail marketing + CRM)
  • Kody QR
  • Mobile marketing (SMSy + aplikacje)
  • Pomiar skuteczności i rozliczenia z dostawcami
  • Omówienie głównych modeli rozliczeniowych (CPM, CPC, CPL, CPA/CPS)
  • Google Analytics – wstęp do analityki internetowej
  1. E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii 
  • Strategia mailingowa – budowa bazy adresowej, segmentowanie grup docelowych, określenie celu oraz kalendarza wysyłek.
  • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
  • Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
  • Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
  • Jaką wybrać platformę do mailingu?
  1. Copywriting – jak jedno słowo potrafi wpłynąć na skuteczność marketingową tekstu 
  • Jaki jest cel copywritingu?
  • Wywieranie wpływu, neuromarketing – perswazja i argumentacja.
  • Jak wyeksponować unikalność swojej oferty?
  • Tytuł, lead, zakończenie – składowe, których nie może zabraknąć.
  • Podstawy budowy tekstu sprzedającego – jakich błędów unikać?
  • Czym są słowa kluczowe, meta tagi i jak je wykorzystywać?
  1. Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych 
  • Jak dziś klienci nawiązują pierwszy kontakt z marką.
  • Dlaczego potrzebna jest dobra strona docelowa i dlaczego jest to Twój priorytet.
  • Jaki jest wpływ mediów społecznościowych na budowanie świadomości marki.

TERMINY SZKOLEŃ:
– WARSZAWA 14 stycznia 2017 r., 28 stycznia 2017 r.
– KRAKÓW 22 stycznia 2017 r.
– WROCŁAW 21 stycznia 2017 r.

CENA SZKOLENIA: 700 zł 590 zł od osoby
CZAS SZKOLENIA: 8 godzin
WIELKOŚĆ GRUPY: 20 osób

ZAPISY: biuro@beauty-project.com.pl
W TEMACIE: Szkolenie Marketing Internetowy i Social Media
W TREŚCI: imię i nazwisko osoby lub osób zapisujących się na szkolenie, dane do faktury

WIĘCEJ INFORMACJI: +48 792 044 002